Opencircuit beoordelingen

België Iets dat je besteld op 7 juni en op 4 augustus toegestuurd krijgt is om fier op te zijn !!! Opencircuit Wij hadden inderdaad een leveringsprobleem met een onderdeel uit je bestelling. Dit onderdeel komt uit Maleisië en de levering met onder andere dit item had helaas flinke vertraging opgelopen. Wanneer er bij het product staat dat deze voorradig is leveren wij over het algemeen binnen 24 uur. Geplaatst op
Nederland
Krijg geen bevestiging van bestellingen.
Lange wachttijd Opencircuit Bedankt voor je beoordeling! Zoals we via Facebook besproken hebben, staan onze emails in je spamfolder. Geplaatst op
Nederland Geen levering, geen product, niet telefonish bereikbaar. Opencircuit Bedankt voor uw feedback. Soms zijn we telefonisch inderdaad minder bereikbaar vanwege drukte. Wel hebben we vrijwel altijd onze Live chat actief staan, reageren we direct op emails en zijn we bij vragen ook beschikbaar op Facebook.

Ik stel u voor om ons te contacteren met uw bestel-gegevens zodat ik kan kijken waarom de bestelling nog niet geleverd is. Alvast bedankt.
Geplaatst op
Nederland Geen levering Opencircuit Bedankt voor uw review. We hebben contact opgenomen met PostNL over uw bestelling, u hoort van ons zodra wij meer weten. Onze excuses dat de levering nog niet aangekomen is. Geplaatst op
Nederland Zeer trage verzending. Donderdag middag besteld en pas dinsdag in huis Opencircuit Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat uw bestelling op dezelfde dag is verzonden maar inderdaad enkele dagen te laat is geleverd door postnl. Wellicht hadden ze een vertraging, onze excuses hiervoor. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, dan helpen wij u graag. Geplaatst op
Nederland Ruim op tijd voor 23:59 uur besteld. Niet de volgende dag geleverd. Geplaatst op
Nederland Heb meerdere malen gebeld om een vraag te stellen
Er wordt niet opgenomen
Ik zou graag een montage schema ontvangen van de
Afstandsbediening
Geplaatst op
Nederland Ook al let je goed op dat bij het bestelproces de vinkjes voor e-mails uit staan, dan nog krijg je niet bestel gerelateerde mail, in dit geval een beoordelingsbedel mail Geplaatst op
België Het product is nog steeds NIET geleverd dankzij slecht georganiseerde Bpost maar dat schijnt al bekent te zijn gezien online reacties over pakket dienst BPOST. We wachten af Geplaatst op
Nederland Waardeloos, ik zou hier nooit meer bestellen. Ik had 20 RGB leds besteld maar er werden er maar 19 geleverd. Bij wijze van coulance zou ik de ontbrekende led bij een volgende bestelling krijgen. Die volgende bestelling gaat er natuurlijk nooit komen, waardeloos... Geplaatst op
Webwinkelkeur Kiyoh Tweakers Trustpilot